bosan fulakk 0n9 pagi pagi nie . . :) member2 sume cnfem blom bngon lagi . . hmm , , otakk niee dahh blurr , , xtau nakk buatt apaa . . tetibaa teringin fulakk nakk stalker fb mama si dia ( bukann pakwee tapi crush eykaa ^_^ ) . . tengah syok syok stalker niee , , ternampak laa gambar dia yang so so so cuteee . . eykaa xtau plakk yangg dulu dia nie chubby . . seriuzly , , memang cute gilaa mukaa dia . . eykaa bukan nakk gelakkan dia sebab dia chubby tapi bila teng0k gambar dia , , rasaa nakk gelakk jeww . . haii , , asall laa dia niee cuteee sangatt . . ahakk . . teringin laa fulakk nakk face tuu face dengann diaa . . tapii segann laa fulakk . . *err , , apaa eykaa mepekk niee . . .kejapp nakk kejapp xnakk . . :/ hmm , , k laa . . xtau nakk bebell apaa lagii . . daa



No comments:
Post a Comment